Blogia
3bmates

(ps4) využít Plants vs. Zombies™ 2 plné hack zdarma podvody

Plants vs. Zombies™ 2 hack for ipad apple

 

Žánr Strategie; Jazyk Italština; Hej jsem dokončil Modern Day a když vyšly nové bitvy, byla to velmi dobrá zpráva, ale uvědomuji si, že je to jen lehký a pak střední režim Chci část 3 plz a nemám rád, jak své rostliny nemůžete použít k porážce. Úrovně šéfa z Hard režimu prosím a myslím, že byste měli přidat rostlinu, která je velmi rychlá. Šéf bitvy je jednodušší než moderní den 30 skvělá práce na úrovni šéfku Frostbite, je to trochu těžké, ale nebylo to dost, že bych chtěl tvrději, jak o vás přidat další svět, který se jmenuje Zombie Land s obtížností SUPER EXTRA HARD? Moc se mi líbila vaše hra, ale byl to konec, dokud jsem nedokončil moderní den 43. Moderní den je středně jednoduchý a je mi líto, že všichni nenávidí chobotnice a čarodějovou zombie díky za žádný hlas a kdo někdy udělal tuto hru je velmi pěkný a nezištný rostliny jsou pouze 5 $! Thx hodně, ale chci tvrdý režim a extra tvrdý režim nejen jednoduchý režim a střední režim plz číst tuto velmi pěknou aktualizaci Myslím, že potřebuje více rostlin a špatná věc je moderní den Rostliny jsou lepší než prémiové rostliny, když mají měsíc květ! A co se stalo se Zombotem !!! Chybí mi ten chlap! Udělat více světů alespoň 3 další světy a já budu velmi šťastný! Také potřebuje více tacos! Líbí se mi "bla bla bla" věc, jak se o robot zombie, že střílí dělo? Dík!; přístroj iphone; 4,8 z 5 hvězdiček; skóre 167098 Recenze; vydavatelů Populární kšiltovka.

 

0 comentarios